Welkom op mijn nieuwe web-log waar ik af en toe iets schrijf over de dagelijkse dingen.
Hobby's, vakanties enz. Het web-log heeft een Indiaas tintje.
Dat komt omdat wij vele jaren in de wintermaanden in Goa(India) verblijven.
We begonnen met twee weken, vervolgens drie,
twee maanden en langzamerhand werden
het vijf maanden.
Herman ging vorig jaar eerst en ik zou 2,5 maand later
daar ook naartoe gaan om met de feestdagen 2013
weer samen te zijn.
Helaas is het allemaal anders gegaan.
Na 2,5 week in Goa is Herman
daar overleden.
Ik heb de draad weer opgepakt,
schrijf af en toe iets op dit weblog,
maar toch veel minder dan voorheen.



zondag 30 november 2014

Klaar om te overwinteren


Afgelopen week ben ik een paar dagen op de camping geweest. Vorige maand heb ik niet alles mee kunnen nemen en het water nog niet afgesloten. Het was mooi weer,
maar wel behoorlijk koud, vooral 's nachts.
Kacheltjes en electrische deken op sambal, dus lekker warm.
Hier en daar nog even op bezoek geweest, visite ontvangen,
dus verveeld heb ik me niet.
Maandag heb ik mezelf nog een keer verwend
en een ander keyboard gekocht.
Het vorige was echt een leuk ding, maar weinig mogelijkheden.
Met goede hulp en advies op stap gegaan
en met iets moois thuis gekomen.
Meteen dan maar alles goed. Ik kan zo optreden (haha)
Dat gaan we dus niet doen. Lekker thuis spelen en zingen
want dat is bij mij de enige manier om mijn hoofd leeg te krijgen.
De buren hebben niets te vrezen
want ik speel met de koptelefoon op.
Op de camping kan het volgend seizoen
weer wel af en toe zonder.
Yamaha PSR S 900
Gisteren ben ik thuis gekomen en na wat
geschuif met het meubilair
heb ik een plekje gevonden voor het raam.
Laatst heb ik met de kinderen hier ook al zitten puzzelen waar nog plaats zou zijn voor het keyboard en kwam deze optie er ook al uit.
Nu is het dan ook echt vol hier. Er kan niets meer bij, alhoewel.....
ik moet ook nog een plaatsje vinden voor de Kerstboom.
Maar ook dat gaat me lukken.
De komende maand heb ik het nog aardig druk met diverse Kerstmarkten.
Op 21 december de laatste en dan op naar de feestdagen.
Hoe ik die ga invullen dat weet ik nog niet,
Komt tijd komt raad.
Er staan hier bakken met kralen en een hoofd vol ideeën dus
klaar om te overwinteren tussen de kralen en muziek.

1 opmerking:

Siep en Aukje zei

Nou het lijkt er maar op echt een hele verandering met de andere die je eerst had en zo te zien kan je hier veel meer uithalen en zeker een mooi plekje.Nou Ineke heel veel plezier er mee en alvast mooie dagen.
Maar we zullen je wel missen geen Ineke meer die er aan komt op haar scooter.

Een reactie posten