Welkom op mijn nieuwe web-log waar ik af en toe iets schrijf over de dagelijkse dingen.
Hobby's, vakanties enz. Het web-log heeft een Indiaas tintje.
Dat komt omdat wij vele jaren in de wintermaanden in Goa(India) verblijven.
We begonnen met twee weken, vervolgens drie,
twee maanden en langzamerhand werden
het vijf maanden.
Herman ging vorig jaar eerst en ik zou 2,5 maand later
daar ook naartoe gaan om met de feestdagen 2013
weer samen te zijn.
Helaas is het allemaal anders gegaan.
Na 2,5 week in Goa is Herman
daar overleden.
Ik heb de draad weer opgepakt,
schrijf af en toe iets op dit weblog,
maar toch veel minder dan voorheen.



zondag 9 november 2014

Een jaar voorbij

26-08-1949 -----30-10-2013
Gisteren heb ik met de kinderen en Lieke een
“samen zijn” dag gehad.
Het was heel fijn zo met elkaar.



Jet en Diaan hadden voor Lieke en voor mij een olifant gemaakt.
Mijn olifant

De stof die ze er voor gebruikt hebben is van overhemden van Herman.
Heel bijzonder en heel speciaal.

Vanmiddag ben ik naar de herdenkingsdienst geweest
van afscheidshuis de Vlindertuin.
Vorig jaar op deze dag om 15.00 uur namen we voorgoed
afscheid van Herman
en vandaag begon de dienst om.....15.00 uur.
Heel bijzonder.
Het was een mooie middag, mooie muziek,
gedichten en voor iedereen een persoonlijk woord
en een kaars.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve moeders,
waren fijne dagen, zo met z'n allen.
Dikke knuffel van je meiden
love you!

Siep en Aukje zei

Lieve Ineke ,
Wat mooi en lief bedacht van de olifanten in de overhemden van Herman.Mooi dat jullie het op deze manier een plekje konden geven.
En vooral in de vlindertuin met een kaarsje aan steken het doet wel weer wat met je.

koningsteintjes zei

Wat een mooie gedachten aan Herman .
Heel orgineel

Een reactie posten