Welkom op mijn nieuwe web-log waar ik af en toe iets schrijf over de dagelijkse dingen.
Hobby's, vakanties enz. Het web-log heeft een Indiaas tintje.
Dat komt omdat wij vele jaren in de wintermaanden in Goa(India) verblijven.
We begonnen met twee weken, vervolgens drie,
twee maanden en langzamerhand werden
het vijf maanden.
Herman ging vorig jaar eerst en ik zou 2,5 maand later
daar ook naartoe gaan om met de feestdagen 2013
weer samen te zijn.
Helaas is het allemaal anders gegaan.
Na 2,5 week in Goa is Herman
daar overleden.
Ik heb de draad weer opgepakt,
schrijf af en toe iets op dit weblog,
maar toch veel minder dan voorheen.



woensdag 8 augustus 2012

Zomaar even

Hebben jullie de teller gezien die
in de rechter kolom onderin ergens staat?
Nou ja, teller, je kan zien waar iemand
woont die heeft gekeken.
Het is niet altijd helemaal zuiver, maar
toch wel erg leuk om vaste bezoekers
te zien en dan bij sommigen maar raden
wie het is.
Alhoewel.......ook daar is weer een oplossing voor
te vinden op internet. Dat ga ik e.d.d. eens uit proberen, 
dus misschien sta ik af en toe bij je voor de deur.
Hoe leuk is dat?
Figuurlijk dan hè? Je moet er toch niet aan denken
dat ik zomaar voor jullie neus sta.
Nee hoor, zo gek wordt het niet.

Ja, ik weet het, er komt weinig nieuws de laatste tijd.
Niet dat er niets te vertellen is, maar het komt
er gewoon niet van om een verhaaltje te schrijven
en niet alles wat we doen en vooral horen en zien
hoeft niet op het grote www.
En het komt ook omdat we een trage internet verbinding hebben
om rappido iets te plaatsen of een leuke schrap te maken.
Het maken gaat nog wel, maar plaatsen
wordt een ander verhaal.
Nou ja, nog even en we zijn weer langer en vaker thuis,
dan zal ik mijn best weer gaan doen.
 
Inmiddels is het terras bij de caravan klaar.
Dit is een foto in de schemering.
Op de voorgrond staat knoflook, deze is bijna klaar.
Dan kunnen die malle sprieten er uit en de winterharde
viooltjes er straks weer in.
Ook ben ik weer een jaar ouder geworden.
Gelukkig is er deze keer maar 1 jaar bij geteld.
Het gaat allemaal toch al snel genoeg.
Ik ben nu 40 jaar met 23 jaar ervaring.
We waren op de camping waar
Raymond, Anita en Lieke kwamen
en ook onze vrienden uit Heerenveen, Siep en Aukje.
We zijn 's avonds uit eten geweest met elkaar.
Het was een heel gezellige dag.
Bonnen gekregen om zelf bij de DA te besteden,
een heel leuk boek met knoop technieken
voor het maken van sieraden.
Heel veel leuke ideeën gezien dus laat
de winter maar komen.
Verder een mooie chrysant voor het terras.
Het camping seizoen is al weer ruim over de helft.
Wij zijn nu een paar dagen thuis, dan nog een paar dagen
naar Duitsland en pas eind augustus weer naar de camping.
Nu even andere leuke dingen doen.
Vandaag heb ik nog even een dotje boekenleggers gemaakt.
Oeps, er is er 1 op de grond gevallen,dus zijn het er totaal 10.
Moet genoeg zijn voorlopig.
Op 18 en 19 augustus zijn in Den Helder de Visserij dagen
waar ik de zaak ook weer
mag opfleuren met allerlei leuke dingen.
Voor nu even niet veel nieuws, maar morgen komt
Lieke een dagje
bij ons, dus beleven we vast weer wat.
Oma heeft een paar ideetjes voor morgen en Lieke mag kiezen
De foto's enz. volgen wel weer.

1 opmerking:

Anoniem zei

Het is altijd heel erg intresant om op jou site te mogen bezoeken.Hier kan ik nog veel van leren.Veel plezier met je kleinkind.
Groetjes.

Een reactie posten