Welkom op mijn nieuwe web-log waar ik af en toe iets schrijf over de dagelijkse dingen.
Hobby's, vakanties enz. Het web-log heeft een Indiaas tintje.
Dat komt omdat wij vele jaren in de wintermaanden in Goa(India) verblijven.
We begonnen met twee weken, vervolgens drie,
twee maanden en langzamerhand werden
het vijf maanden.
Herman ging vorig jaar eerst en ik zou 2,5 maand later
daar ook naartoe gaan om met de feestdagen 2013
weer samen te zijn.
Helaas is het allemaal anders gegaan.
Na 2,5 week in Goa is Herman
daar overleden.
Ik heb de draad weer opgepakt,
schrijf af en toe iets op dit weblog,
maar toch veel minder dan voorheen.



zaterdag 3 maart 2012

Terug naar school?

Omdat mijn oude weblog nog niet helemaal klaar is,
en dat kan ook nog wel even duren,
heb ik zomaar een paar berichtjes opgezocht
om hier weer eens te plaatsen.
Ooit plaatste ik de link naar
REKEN BETER
Is heel leuk en iedere morgen zit ik trouw de sommen te maken.
Hebben jullie zin in een nieuwe uitdaging?
Ga dan maar eens zitten voor de volgende site.
Rekenen, taal enz. enz.
Teveel om op te noemen.
1 + 1 = 2, dat weten we allemaal wel
uit ons hoofd te vertellen,
maar iets moeilijker rekenen,
daar pakken we (te) vaak de calculator voor.
En wie kan tegenwoordig nog foutloos
Nederlands schrijven?
Gelukkig hebben we spellingscontrole.
Klik op NEURO CAMPUS en laat die
grijze massa maar eens lekker tekeer gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten