Welkom op mijn nieuwe web-log waar ik af en toe iets schrijf over de dagelijkse dingen.
Hobby's, vakanties enz. Het web-log heeft een Indiaas tintje.
Dat komt omdat wij vele jaren in de wintermaanden in Goa(India) verblijven.
We begonnen met twee weken, vervolgens drie,
twee maanden en langzamerhand werden
het vijf maanden.
Herman ging vorig jaar eerst en ik zou 2,5 maand later
daar ook naartoe gaan om met de feestdagen 2013
weer samen te zijn.
Helaas is het allemaal anders gegaan.
Na 2,5 week in Goa is Herman
daar overleden.
Ik heb de draad weer opgepakt,
schrijf af en toe iets op dit weblog,
maar toch veel minder dan voorheen.



maandag 26 maart 2012

Dagje met Lieke


Vandaag kwam Lieke bij ons.
Vanmorgen vroeg heb ik haar thuis opgehaald.
Na de koffie zijn we met z'n tweetjes naar Callantsoog gegaan, naar het strand.
In Den Helder kun je ook naar het strand, maar dan moet je nog een aardig eind door de duinen lopen. Heen gaat dat vaak wel, maar moegespeeld weer terug kan een probleem zijn.
Dus even door gereden naar Callantsoog. Auto op het Dorpsplein gezet en dan is het nog een klein stukje, een trap op en je bent op het strand.
We hebben heerlijk gespeeld in de luwte van een strandtent, want de wind was toch nog een beetje dunnetjes.
Daarna zijn we bij Iegewies op het terras gaan zitten,
 zalig in de zon.
Lieke koos voor poffertjes en ik nam een tosti.
We hebben weer genoten.
Een dutje zat er niet in vanmiddag, ze kon de slaap niet vatten.
Dus er weer uit en lekker gespeeld met elkaar.
Het was weer een heerlijke dag.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een heerlijk ding is het toch hè? Ze was in de auto in slaap gevallen. Thuis nog snel even gegeten en daarna lekker naar bed. Om half zeven lag ze in, ze was erg moe van het spelen zei ze. Anita

Een reactie posten