Welkom op mijn nieuwe web-log waar ik af en toe iets schrijf over de dagelijkse dingen.
Hobby's, vakanties enz. Het web-log heeft een Indiaas tintje.
Dat komt omdat wij vele jaren in de wintermaanden in Goa(India) verblijven.
We begonnen met twee weken, vervolgens drie,
twee maanden en langzamerhand werden
het vijf maanden.
Herman ging vorig jaar eerst en ik zou 2,5 maand later
daar ook naartoe gaan om met de feestdagen 2013
weer samen te zijn.
Helaas is het allemaal anders gegaan.
Na 2,5 week in Goa is Herman
daar overleden.
Ik heb de draad weer opgepakt,
schrijf af en toe iets op dit weblog,
maar toch veel minder dan voorheen.



dinsdag 3 april 2012

Overwinter verhalen

Omdat het oude weblog nog steeds niet naar mijn zin is
en dat voorlopig ook niet wordt omdat nog niet alles werkt
 om de lay out en inhoud zo te krijgen
dat ik er zelf weer tevreden over ben,
 heb ik besloten om enkele oudere verslagen
over ons verblijf in Goa
van de afgelopen jaren op deze site te plaatsen.
Het is een enorme klus om alle verhalen apart over te zetten
en de bij behorende plaatjes te veranderen.
Daarom doe ik het via deze link.
Hiermee kom je op de oude site.
Het oudste bericht staat bovenaan,
dus even scrollen en door klikken naar oudere
berichten en je bent bij het begin.
T.z.t. komen de andere jaren er ook bij,
maar er waren mensen die mij er naar hebben gevraagd,
dus bij deze dan de eerste.
Alles verder te vinden in de rechter kolom.
Links zullen later ook de foto albums verschijnen
om alles weer compleet te hebben.
Hier onder alvast Goa 2010 - 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten