Welkom op mijn nieuwe web-log waar ik af en toe iets schrijf over de dagelijkse dingen.
Hobby's, vakanties enz. Het web-log heeft een Indiaas tintje.
Dat komt omdat wij vele jaren in de wintermaanden in Goa(India) verblijven.
We begonnen met twee weken, vervolgens drie,
twee maanden en langzamerhand werden
het vijf maanden.
Herman ging vorig jaar eerst en ik zou 2,5 maand later
daar ook naartoe gaan om met de feestdagen 2013
weer samen te zijn.
Helaas is het allemaal anders gegaan.
Na 2,5 week in Goa is Herman
daar overleden.
Ik heb de draad weer opgepakt,
schrijf af en toe iets op dit weblog,
maar toch veel minder dan voorheen.



dinsdag 6 december 2011

Kerstsfeer

 Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger, zodra Sinterklaas zijn hielen gelicht had, bijna dagelijks even bij V & D ging kijken of de Kerstafdeling al klaar was en als het dan open was.....
 wat een mooie dingen allemaal.
Ogen tekort en geld ook wel eens.
Maar toch kocht ik altijd wel iets. Altijd en kinderkaars voor Raymond en iets voor in de Kerstboom, dat was traditie.
Tijden veranderen en de Kerst spullen liggen al lang in de winkels en verbaaas je niet als je Sinterklaas tegen komt tussen de Kerstspullen. Maar goed, we doen gewoon mee.

Vorige week zijn we naar tuincentrum De Boet (klik)
 in Hoogwoud geweest.
Even in de Kerstsfeer komen. We keken onze ogen uit.
Ik heb een paar foto's gemaakt van de sprookjes figuren
en natuurlijk de stal.
Het is al jaren gelden dat we naar dit soort zaken gingen dus hadden we eigenlijk
geen idee wat nu "in de mode" is voor versieringen.
Met een gerust hart weer naar huis want onze boom met witte versieringen kan nog.........
Volgende week de dozen maar eens voor de dag halen.
Onze kerstboom heeft nog nooit in de flat gestaan,
we waren altijd weg met de Kerst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten