Welkom op mijn nieuwe web-log waar ik af en toe iets schrijf over de dagelijkse dingen.
Hobby's, vakanties enz. Het web-log heeft een Indiaas tintje.
Dat komt omdat wij vele jaren in de wintermaanden in Goa(India) verblijven.
We begonnen met twee weken, vervolgens drie,
twee maanden en langzamerhand werden
het vijf maanden.
Herman ging vorig jaar eerst en ik zou 2,5 maand later
daar ook naartoe gaan om met de feestdagen 2013
weer samen te zijn.
Helaas is het allemaal anders gegaan.
Na 2,5 week in Goa is Herman
daar overleden.
Ik heb de draad weer opgepakt,
schrijf af en toe iets op dit weblog,
maar toch veel minder dan voorheen.



dinsdag 13 december 2011

Kamer versierd

De Kerstboom staat in de kamer en het valt eigenlijk 100% mee
met de ruimte. Er moest aan de bovenkant wel een stukje af want de mega piek moest er wel weer op.
7 Jaar geleden kwamen wij in dit appartement wonen en gingen
toen meteen in de wintermaanden naar Goa.
Dus de Kerst versiering heeft 7 jaar in de doos gezeten.
Verrassing om te zien wat we allemaal hebben.
Het meeste heeft weer een plaatsje gekregen.
De huisjes die vroeger voor het raam stonden hebben nu een plaats op de kast gekregen.
Morgen nog even wat echt groen kopen om de dennengeur in huis te halen.
We gaan er weer van genieten!!

3 opmerkingen:

Frans Prins zei

Hallo Ineke

Wat een verrassing ik surf op je weblog heel erg mooi.
Leuk dat wij weer contact hebben en laten we het zo houden

Groetjes Ali en Frans prins

vlinder zei

eeej leuk dat we elkaar weer gevonden hebben;)
Enne..prachtig mooi weblog heb je zeg,héél mooi!
Kom ik natuurlijk weer regelmatig ff buurten bij je;)
Liefs van mij....;)

Anoniem zei

Ouderwets mooi!
Knuffel,
jullie meiden
xxx

Een reactie posten